
Երրորդմասցի Լյովիկի սպանության առեղծվածը…
Երեքն էլ առաջադրված մեղադրանքի հետ կապված մինչ օրս ընդհանրապես դիրքորոշում չեն
Brand Finance ընկերությունը թարմացրել է ֆուտբոլային ակումբների բրենդային արժեքների աղյուսակը:
Հարկ է նշել, որ նախորդ տարվա համեմատ «Մանչեսթեր Յունայթեդի բրենդային արժեքը նվազել է 98 մլն դոլարով՝ կապված թիմի անհաջող ելույթների հետ:
Ամենաշատ աճը գրանցել է ՊՍԺ-ն՝ 85 մլն դոլար. Ֆրանսիական ակումբը 24-րդ հորիզոնականից բարձրացել է 10-րդ տեղ (բրենդային արժեքը՝ 324 միլիոն դոլար): Մանուել٠Թամազյան, ArmLur.ru | |
|